پارک ملی بوجاق

پارک جنگلی صفرا بسته
اردیبهشت ۸, ۱۳۹۸
راه
نقشه گیلان و راه های ارتباطی استان گیلان
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۸

پارک ملی بوجاق کجاست ؟

پارک ملی بوجاق، منطقه ای شکار ممنوع است که بیش از همه به خاطر تنوع زیستی که در آن وجود دارد مشهور است. همین موضوع باعث شده است که فعالیت های متنوعی در این منطقه صورت گیرد. جهت رسیدن به این منطقه راهی استان گیلانی شوید و در سی وشش کیلومتری شمال شرق لاهیجان به سمت روستای امیر کلایه برید.

پرنده نگری در پارک ملی بوجاق

اگر از دوستداران طبیعت و جانوران هستید می توان پارک ملی بوجاق را بهشت شما دانست . هر ساله پارک ملی بوجاق میزبان تعداد زیاد و متنوعی از پرندگان مهاجر است که این منطقه را تبدیل به یک سایت پرنده نگری کرده است.
اگر دوست داشتید به تماشای پرندگان مهاجر بروید بهترین زمان فصل پاییز و زمستان است. نیمه پاییز تا نیمه زمستان بهترین زمان برای شرکت در تورهای پرنده نگری این منطقه است.  در فصل های دیگر سال مانند بهار و تابستان می توانید از طبیعت زیبا و سرسبز آن لذت ببرید.

پیشنهاد برای سفر به پارک ملی بوجاق

برای سفر به منطقه پارک ملی بوجاق و تماشای پرندگان می بایست مواردی را رعایت کنید. از جمله آن ها این است که سعی کنید از رنگ لباس هایی استفاده کنید که کاملا با محیط طبیعت هماهنگی دارد. علاوه بر آن بهتر است که دوربین دو چشمی و عکاسی همراه داشته باشید تا این مناظر زیبا را از دست ندهید.

از میان پارک ملی بوجاق پلی می گذرد که آن را به دریا متصل می کند و به آن پل چوبی کیاشهر می گویند.

پارک ملی بوجاق

 

 

پارک ملی بوجاق