روستای شیله وشت

محوطه تاریخی هفت دغنان
محوطه تاریخی هفت دغنان
تیر ۱۹, ۱۳۹۸
روستای شیله وشت

زیبایی های روستای شیله وشت و آبشار شیله وشت

تالش را بیش از همه با ییلاق های خوش و آب و هوا و خوش منظره آن می شناسند. یکی از این ییلاقات کمتر شناخته شده ییلاق روستای شیله وشت است.  روستای شیله وشت با طبیعت بی نظیر و وهم انگیزش در ۲۸ کیلومتری شهر تالش قرار دارد. برای رسیدن به روستای شیله وشت از تالش بایستی از روستاهای ریک ، ماشین خانه ،کیشون بن ،تنگاب ، لزوبن (نونبلاغ) و در نهایت دکلییان(در مجاورت روستای زربیل) بگذریم تا به این روستای زیبا برسیم.

روستای شیله وشت در میان کوه ها و رودخانه ها و پوشش اعجاب انگیز جنگلی تبدیل به مکانی بکر و زیبا برای گردشگران تبدیل شده است. روستای شیله وشت در امتداد رودخانه کرگانرود قرار دارد و همچنین عبور رودخانه دران از این منطقه و جاری شدن ان باعث به وجود آمدن آبشار شیله وشت شده است.

البته رسیدن به این آبشار چندان آسان نیست و برای رسیدن به آن باید از راهنمای محلی کمک بگیرید و حدود بیست دقیقه پیاده روی از پیاده راه خاکی دارید. این آبشار زیبا و بی نظیر یکی از مکان های مورد علاقه گردشگران و ماجراجویان است.

آبشار شیله وشت دارای سه طبقه است که این سه طبقه بودن به زیبایی آن بیش از پیش افزوده است.

روستای شیله وشت دارای مردمی خونگرم و مهمان نواز است و در سفر به این روستا می توانید یک خاطره به یاد ماندنی و زیبا برای خود به جا بگذارید.