قرارداد بازیکنان سپیدرود ثبت و کارت بازی آنان صادر می شود

ساحل صدف آستارا
تیر ۲۷, ۱۳۹۷
هزینه بلیت مخاطبان بلافیگورا در گیلان بازگردانده شد
تیر ۲۸, ۱۳۹۷

قرارداد بازیکنان سپیدرود ثبت و کارت بازی آنان صادر می شود

جواد تن زاده روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به رای پیشین شعبه ششم دادگاه عمومی رشت، مالک قانونی باشگاه سپیدرود رشت من هستم و فقط قراذدادهایی که با امضایم باشد، قانونی است.

وی گفت: جلسه رسیدگی به پرونده مالکیت باشگاه سپیدرود روز گذشته در رشت برگزار و صحبت های طرفین شنیده شد که تمام موارد و مستندات توسط وکیلم در دادگاه ارائه شد و همچنین درخواست پرونده کیفری برای مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و مالک اسبق باشگاه سپیدرود نیز مطرح شده است.

تن زاده ادامه داد: با توجه به نتیجه جلسه روز گذشته و تا صدور رای نهایی دادگاه، باید به رای صادره شعبه ششم دادگاه رشت تمکین شود که با توجه به آن رای، مالک قانونی باشگاه سپیدرود رشت من هستم و تیم تحت نظرم در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد یافت.

به گفته تن زاده، همچنین از قاضی پرونده درخواست کردیم که نامه ای را به سازمان لیگ برتر در این خصوص ارائه دهند که قاضی اظهار کرد نیازی به این کار نیست و باید به رای قبلی تا صدور رای نهایی عمل کرد.

وی با اشارهبه وجود فشارهایی علیه او گفت: هیچ باجی نمی دهم و با تمام قدرت به کار خود برای موفقیت تیم سپیدرود در لیگ برتر ادامه می دهم؛ از طرفداران خونگرم سپیدرود نیز می خواهم هوشیار باشند.

تن زاده به بازیکنانی که در تیم دیگر با عنوان سپیدرود فعالیت دارند نیز اشاره و اضافه کرد: انتخاب بازیکن بر عهده کادر فنی است و اگر کادر فنی هر بازیکنی را نیاز داشته باشد، با کمال احترام و با قرارداد جدید، آنان را جذب خواهیم کرد.

تاریخ: ۱۳۹۷/۰۴/۲۸

منبع: ایرنا