برنامه خاموشي برق در آستارا اعلام شد

تقدیر معاون استاندار گیلان از فرماندار و شهردار لاهیجان
تیر ۱۶, ۱۳۹۷
صید بیش از ۲۰۰ تن ماهی کلیکا از دریای خزر
تیر ۲۱, ۱۳۹۷

برنامه خاموشي برق در آستارا اعلام شد

رئيس اداره برق شهرستان آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: امروز از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در دهستان حيران، ۱۳ تا ۱۵ در مرکز شهر، ۱۵ تا ۱۷ اطراف پمپ بنزين، ۱۷ تا ۱۹ اطراف شرکت گاز، ۱۹ تا ۲۱ در شهرک عباس آباد و ۲۱ تا ۲۳ در شهر لوندويل آستارا برق قطع خواهد شد.

ستار آقايي پور با بيان اين که منطقه و ساعات خاموشي برق در هر روز متغير است و احتمال پايداري جريان در برخي مناطق به علت صرفه جويي و مديريت مصرف وجود دارد افزود: شهروندان براي اطلاع از خاموشي روزانه، به نشاني اينترنتي www.gilanpdc.ir مراجعه کنند.

وي اظهار داشت: در فصل گرما به علت استفاده مداوم از لوازم سرمايشي در شهرستان آستارا، مصرف برق به ۲ برابر ساير فصل ها افزايش مي يابد و آگاهي افکار عمومي از زمان اوج مصرف، در مديريت مصرف و رفع خاموشي تاثيرگذار است.

وي به شهروندان توصيه کرد دماي کولر را بين ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتي گراد تنظيم و از لامپ هاي ال اي دي کم مصرف با نور کافي و عمرمفيد استفاده کنند و در ساعات اوج مصرف يعني از ۱۲ تا ۱۶ و ۲۰ تا ۲۴ از لوازم پرمصرف مانند ظرفشويي، لباسشويي و سشوار استفاده نکنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعيت در منتهي اليه غرب استان گيلان واقع شده و تعداد مشترکان برق آن بيش از ۴۹ هزار خانوار است.

 

تاریخ: ۱۳۹۷/۰۴/۱۹

منبع: خبرگزاری آریا